شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت: هنوز در مدیریت شهر کرمانشاه سنتی عمل می‌کنیم که در این خصوص از بسیاری شهرهای دیگر که از شیوه‌های مدرن استفاده می‌کنند عقب هستیم.
کد خبر: ۲۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس آرش رضایی اظهار داشت‌: پیش از این اهداف اساسی و کلی را در راستای پذیرش مسؤولیت شهرداری کرمانشاه اعلام کردم و در خصوص ابعاد مدیریت شهری و سوابق سیاسی و اجتماعی در حوزه شهرداری توضیح دادم که با همه توان بر هدف تبدیل شیوه مدیریت کرمانشاه به کلان شهرها تلاش می‌کنیم.
وی با اشاره به فاصله طولانی شیوه مدیریت شهر کرمانشاه با جمعیت یک میلیون نفر، نسبت به دیگر شهرهای بزرگ کشور، تصریح کرد: اکنون شهرهای یزد اصفهان و شیراز و... از لحاظ مدیریت مناسب دستگاه شهرداری سبقت گرفته‌اند و اگر همه در بهبود اوضاع شهر با وجود ضعف و کمبودها در این عرصه تلاش کنیم در حالت خوشبینانه فاصله نسبی کرمانشاه با این استان‌ها حفظ می‌شود.
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ما از لحاظ شیوه مدیریت شهر مدرن نشده‌ایم، تصریح کرد: کرمانشاه از لحاظ ثبت اطلاعات همچون پرداخت عوارض و توافقات و... هنوز به‌صورت سنتی عمل می‌کند، اما بسیاری از شهرهای دیگر به‌صورت مدرن و با استفاده از تکنولوژی نوین عمل می‌کنند.
رضایی تقویت حوزه فرهنگی را در مبحث مدیریت شهری بسیار تعیین‌کننده عنوان کرد و افزود: شهر در درجه نخست یک مجموعه فرهنگی و خدماتی است و در مراحل بعد به عنوان یک مجموعه عمرانی در جامعه شناخته می‌شود که رویکرد شهردار باید تکیه بر مسائل فرهنگی، خدماتی و اجتماعی باشد.
شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی فعالیت‌های عمرانی باقی‌مانده از دیدگاه مردم کرمانشاه بسیار پررنگ‌تر شده، اما در حالت طبیعی، شهروندان باید خدمات شهرداری را در حیطه فرهنگی و اجتماعی ببیند و بشناسند.
به گفته این مسؤول، با توجه به محدودیت فضا در حوزه فرهنگی و از سویی نیز گستردگی اماکن مذهبی، شهرداری با هدف عمق‌بخشی به فعالیت‌های اجتماعی با برگزاری مسابقات و برنامه‌های آموزشی، سعی در ارتباط تنگاتنگ با کانون‌های مساجد و مراکز فرهنگی سطح شهر کرمانشاه دارد.
شهردار کرمانشاه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی معاونت فرهنگی و کانون‌های فعال مساجد در گسترش برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات محلاتی و آشپزی، تدوین و اجرای برنامه‌های ورزشی، برپایی مراسمات فرهنگی در پنجشنبه و جمعه هر هفته در مناطق 8 گانه کرمانشاه تلاش داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار