همزمان با روز هرسین برگزار می شود؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از برگزاری جشنواره مقاله نویسی با موضوع زندگی نامه سه عالم جلیل القدر هرسین آیات عظام حجتی ، کاظمی و نجفی همزمان با روز هرسین خبرداد.
کد خبر: ۲۸۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر؛غلامرضا ملکیان از برگزاری جشنواره مقاله نویسی علمای جلیل القدر شهرستان هرسین همزمان با روز هرسین خبرداد
وی افزود: به مناسبت روز هرسین در این شهرستان و با مرکزیت سپاه ناحیه هرسین و همکاری نهادهای مختلف چون فرمانداری و ارشاد هرسین، برنامه های متعددی برای این روز تدارک دیده شده که از آن جمله می توان به برگزاری جشنواره مقاله نویسی اشاره کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تصریح کرد: موضوع این جشنواره زندگی نامه سه عالم جلیل القدر شهرستان هرسین، آیات عظام حجتی، کاظمی و نجفی  است و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا  سوم شهریور به حوزه علمیه امام خمینی (ره) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تحویل دهند.
وی زمان برگزاری برنامه های روز هرسین را ۷ شهریور اعلام کرد و گفت: در این روز از بین مقالات ارسالی مقاله یا مقالاتی انتخاب و برای حاضرین ارائه خواهد شد.
ملکیان هم چنین از برگزاری برنامه های فرهنگی دیگری نیز به مناسبت روز هرسین خبرداد و گفت: از آن جمله می توان به برپایی نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه هنرهای تجسمی و... اشاره کرد.
وی یادآور شد: به مناسبت جایگاه و قدمت تاریخی شهرستان هرسین و علما و دانشمندانی که از این خطه برخاسته اند،روزی را در سال به این روز اختصاص داده و برای بزرگداشت این روز برنامه هایی را در نظر گرفته اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تصریح کرد: سال گذشته روز هرسین در خرداد ماه برگزار شد، اما امسال به دلیل وجود مناسبت های مختلف در خرداد ماه، این روز امسال در تاریخ ۷ شهریور برگزار می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ افرادی که در این حوزه توانمند بوده و اطلاعاتی از علمای جلیل القدر هرسین دارند، در این جشنواره شرکت و مقالات خوبی را ارائه دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار