رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان:
سرقت اینترنتی به دنبال اختلافات خانوادگی، دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو، دستگیری جاعل اسناد و مدارک ملکی در هرسین و کشف ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری سارق در اسلام‌آباد غرب مهمترین اخبار حوادث استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۸۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز یک میلیون و پانصد هزار ریالی خبر داد و اظهار داشت: شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز یک میلیون و پانصد هزار ریال از حسابش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ علی کریمی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه به پلیس گفت پس از دریافت پیامکی از طرف بانک ملی متوجه شده است به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت صورت گرفته در حالی که رمز دوم کارت خود را در اختیار کسی قرار نداده است و با توجه به اظهارات شاکی کارآگاهان این پلیس با بررسی حساب بانکی وی و اخذ استعلام از بانک مربوطه متوجه شدند بخشی از برداشت‌ها به صورت خرید اینترنتی بوده است.
وی گفت: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیس، متهم که برادر شاکی بود شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده و در مواجه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه‌ای به صراحت به بزه انتسابی اقرار کرد که با بردارش بر سر مسائلی اختلاف دارد و بابت طلبی که از وی داشته از حسابش به صورت اینترنتی مبلغی برداشت کرده است.
کریمی با هشدار به شهروندان، توصیه کرد اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره‌ای رمز کارت خود را تغییر دهند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، ضمن تماس با شماره تلفن 2182397 موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در کرمانشاهفرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در سطح شهر کرمانشاه، این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار داد.
سرهنگ رضا شیرزادی عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان پس از بررسی سرقت‌ها به صورت محسوس و غیرمحسوس افراد مظنون را تحت نظر داشته و پس از تکمیل اشراف اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.
وی گفت: مأموران انتظامی کلانتری 20 حافظیه با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای سارق در یکی از محلات شهرستان را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته وارد عمل شدند.
شیرزادی خاطرنشان کرد: مأموران این فرماندهی در این عملیات ضمن دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاهش بخشی از اموال مسروقه را کشف کردند.
وی عنوان کرد: متهم 26 ساله در بازجویی‌های پلیس در مواجهه با مدارک و مستندات کشف شده از او به 6 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
جاعل اسناد و مدارک ملکی در هرسین دستگیر شدفرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری جاعل اسناد که سعی داشت املاک موروثی را به فروش برساند خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد انواع سرقت در سطح شهرستان هرسین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ همتعلی شکری عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری پنج نفر متهم در این زمینه شدند.
وی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت خود که شامل سرقت خودرو، تلفن همراه و سیم برق بود، اعتراف کردند.
شکری گفت: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر جاعل که سعی کرد با جعل کرد اسناد و مدارک، املاک موروثی شاکی را به فروش برساند دستگیر کنند.
وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
کشف 11 فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری سارق در اسلام‌آباد غرب فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از کشف 11 فقره سرقت داخل خودرو توسط پلیس این شهرستان با دستگیری یک نفر متهم در این رابطه در 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت محتویات داخل خودرو در شهر اسلام‌آباد غرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 مرصاد شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متهم در این زمینه شدند.
وی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به 11 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در یکی از محلات شهر اسلام‌آباد غرب اقرار کردو تمامی مالباختگان شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: متهم این پرونده با صدور قرار مناسب، روانه زندان مرکزی شهر اسلام‌آباد غرب شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار