مدیر عامل شرکت بنیان توسعه جهش:
به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مدیر عامل شرکت بنیان توسعه جهش از اجرایی کردن پروژه احداث پتروشیمی پلی اتلین و نیروگاه 50مگاواتی خورشیدی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 22 August 2016

"دانش سلمانی" در گفت و گو با تابناک در کرمانشاه در خصوص اجرایی کردن این پروژه در استان کرمانشاه گفت:اجرایی شدن این پروژه در استان هم زمان با مشکلاتی که در سطح کشور وجوددارد است و مشکل اصلی تامین خوراک بوده که خوشبختانه از طریق لوله پلی اتیلن غرب کشورخوراک پتروشیمی را جذب کنیم.

مدیر عامل شرکت بنیان توسعه جهش ادامه داد: این پروژه در غرب کشور در طرح توجیهی است و تمام کارهای اولیه انجام شده و هم اکنون نیازمند حمایت مسئولین استان می باشد.

وی تاکید کرد: اعم از جذب سرمایه گذار پتروشیمی پلی اتیلن غرب کرمانشاه که تولید پلی اتیلن گریت های خاص این پروژه مستقیما اشتغالزایی مداوم در سطح استان به وجودخواهد آورد زمینه های رونق اقتصادی در استان را نیز به وجود خواهد آورد.

سلمانی ادامه داد: طرح دوم ما هم، نیروگاه 50 مگاواتی خورشیدی است که این طرح در حال حاضر کارهایی اجرایی اش تمام شده که در این طرح ما حمایت مسئولین عالی رتبه استان را داریم و قرارداد و تفاهم نامه هم در این زمینه کاملا منعقد شده و سرمایه گزار خارجی نیز در این طرح وجود داد که از کشور چک می باشد که 90درصد هزینه قرار داد را پرداخت خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت بنیان توسعه جهش عنوان کرد: نیروگاه 50 مگاواتی وزارت نیرو در اصل طبق تفاهم نامه با وزارتخانه ها منعقد شده و 25سال از ما خرید تضمینی برق را خواهند داشت.

وی در پایان گفت: تنها مشکل وجود بازکردن قرارداد IC برای ما از همه قرارداد فاینانس است که سرمایه گزار خارجی بتواند در کشور ما کار انجام دهد.

گزارش: محدثه عزیزی ارشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار