امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه قصرشیرین گفت: اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران ، دین ، قرآن و مکتب رسول الله (ص) است و از این رو مسوولان و مدیران باید رفتارهای خود را دینی کنند
کد خبر: ۲۸۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 23 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز سه شنبه در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در جمع مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان، با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از وظایف خدمتگزاری در این نظام اسلامی است که مدیران باید آن را رعایت کنند.
وی اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی مرهون رشادت ها ، سخت کوشی ها و خون هزاران سردار ، دلیر مرد ، شیرزن و عالمانی است که برای ایجاد این انقلاب از جان خود گذشتند.
وی با بیان اینکه مسوولان باید پاسخگوی مسوولیت خود باشند افزود: در هفته دولت خدمت های ارائه شده از سوی دولت به مردم باید به درستی و با صداقت بازگو شود.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: عملکرد ، تفکر ، حرکت و دیدگاه مسوولان در نظام اسلامی باید دینی باشد چرا که اساس شکل گیری انقلاب برپایه حکومت دینی است.
حجت الاسلام ملکی شهید رجایی و باهنر را الگو کاملی برای تمام مردم به ویژه مسوولان معرفی کرد و گفت: این دو شهید والامقام شخصیت و روح الهی داشتند و لحظه به لحظه زندگی آنان نیز الگوی کاملی برای تمام مردم است.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در سخنانی با بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از تلاش های صادقانه دولتمردان در راه اعتلای کشورمان ، گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی و نماد خدمت صادقانه بود.
مرادعلی تاتار گفت: شهدای والا مقام دولت و رجایی و باهنر در طول دوران مسوولیت خود خدمات ماندگاری به جامعه ارایه کردند و امروز هر وقت از خدمتگزاری بحثی شود یاد و خاطره آن دو شهید والا مقام در ذهن های مردم تداعی می شود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار