به گزارش تابناک؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از تمدید بازپرداخت 700 میلیارد تسهیلات سفر مقام معظم رهبری به استان به مدت یکسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 23 August 2016






به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه؛رضا رحیمی؛امروز طی گفتگویی اظهار داشت: با پیگیری و مکاتبات مدیریت ارشد استان با بانک مرکزی در خصوص تمدید بازپرداخت تسهیلات مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان، خوشبختانه با این پیشنهاد استان از سوی بانک مرکزی موافقت گردید که این موضوع می تواند یک خبر خوش برای بنگاه های اقتصادی جهت فعال نمودن واحدهای تولیدی خود باشد.
وی خاطرنشان ساخت: تمدید بازپرداخت تسهیلات که با توجه و عنایت دولت تدبیر و امید برای استان محقق شده است،می طلبد که بانک های استان تلاش خود را برای کمک به تولید و اشتغال و رونق در استان افزایش دهند تا زمینه مناسبی برای استفاده از این تسهیلات جهت اشتغالزایی و کارآفرینی در استان فراهم شود.
وی بیان داشت: انتظار داریم که کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی با پیگیری و جدیت به دنبال استفاده از این تسهیلات "که منجر به افزایش تولید و رونق اقتصادی می گردد"،  باشند و از سوی بانک ها با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط زمینه لازم را برای کمک به اشتغالزایی در استان فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار