رئیس تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه:
در دوازدهمین المپیاد ورزشی پسران دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور از بین 53 دانشگاه دانشجویان شرکت کننده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه نهم شدند.
کد خبر: ۲۸۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 23 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازرئیس تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: کاروان ورزشی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور 67 ورزشکار در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که در شهر اصفهان برگزار شد از بین 53 دانشگاه شرکت کننده مقام نهم را بدست آورد و از 27 کاپ اهداء شده در 9 رشته ورزشی دو کاپ را تصاحب کرد و در ورزش های تیمی ، تیم بسکتبال نایب قهرمان شد .
وی افزود: کاروان ورزشی دانشگاه دو مدال طلا و یک نقره  در رشته دو و میدانی و دو کاپ قهرمانی در رشته های کشتی و بسکتبال (تیمی) و 6 مقام سومی انفرادی در رشته های کشتی - تکواندو و کاراته را بدست آورد . 
وی افزود: در ورزش های انفرادی تیم کشتی در مجموع امتیازات نایب قهرمان شد و در رشته های دو و میدانی مرصاد مهدویان 1500 متر  موفق به کسب مدال طلا، سجاد بزگداری  موفق به کسب مدال طلا در 800 متر ، محمد اکبری ، حمید کاظمی و مرصاد مهدویان در دو 400×4 متر (امدادی ) مدال نقره را کسب کردند.
درادامه مسابقات نیز در رشته کشتی فرشاد میرزایی در وزن 61 کیلو گرم ، محسن سلیمی در وزن 70 کیلو گرم ، افشین محمدی در وزن 97 کیلو گرم و حسن درویشی نژاد در وزن 74کیلو گرم مدال سوم  و در تکواندو  نیز میلاد دهنوی در وزن 68 کیلو گرم مقام سوم  ،در رشته کاراته جواد بتکده در وزن 68 کیلو گرم مقام سوم و در رشته کشتی و شنا مقام چهارم تا ششم را بدست آوردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار