در هفته دولت انجام می‌گیرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بهره‌برداری قطعات 4 و 7 بزرگراه کربلا واقع در استان کرمانشاه در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 23 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛عبدالله بهادری با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: پروژه‌های متعددی امسال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد و مورد افتتاح قرار می‌گیرد که از جمله می‌توان به بهره‌برداری از قطعه‌های 4 و 7 بزرگراه کربلا واقع در استان کرمانشاه اشاره کرد.
وی طول این مسیر را 3 هزار و 500 متر بیان کرد و از بهسازی و انجام آسفالت چهار کیلومتر در محور مواصلاتی واقع در منطقه اورامانات خبر داد و عنوان کرد: بهسازی و آسفالت مسیرهای روستایی در منطقه اورامانات، دالاهو و شرق استان کرمانشاه به اندازه بیش از 32 کیلومتر نیز انجام می‌گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ارائه خدمت به زوار عتبات‌عالیات را از موضوعات مورد تاکید در حوزه راه و شهرسازی بیان کرد و افزود: وضعیت استاندارد محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باید ارتقا پیدا کند وارتقای ایمنی ترافیک عبوری در بخش بزرگراهی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
این مسؤول توجه به روند رفت و آمد روستاییان در محورهای مواصلاتی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی تردد، به‌ویژه در ایام بارندگی و سرد سال و شرکت در جشنواره افتتاح در هفته دولت امسال نیز در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه قرار گرفته است.
بهادری با اشاره به اینکه بخش‌هایی از مسیر اصلی اسلام‌آباد غرب به سرپل‌ذهاب تعریض شده و اقدامات عمرانی در این محور انجام گرفته است، متذکر شد: پیمان‌کار در مسیر سرپل‌ذهاب به قصرشیرین عملیات عمرانی را آغاز کرده است و شناسایی 265 نقطه حادثه‌خیز در این محور با نصب علائم اطلاعاتی و هشداری آشکارسازی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار