در هفته دولت؛
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: در اولین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی با 21 میلیارد و 680 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۲۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 23 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، یاور محمدی روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها افزود: این طرح ها شامل کلنگ زنی دبستان سه کلاسه برکت در روستای قلعه حاج امین و افتتاح بهسازی و آسفالت راه روستاهای ده عباس به خانجمال و همچنین راه ارتباطی روستاهای خانقا سفلی به سرباغله می باشد.
وی با تبریک هفته دولت این ایام را متناسب با ایجاد فضایی برای پیوند مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرصتی برای معرفی تلاشهای دولت در بحث خدمات رسانی به مردم دانست.
فرماندار سنقر و کلیایی اظهار داشت: احداث مدارس برکت محصول عنایات مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت زدایی در حوزه های مختلف در نقاط محروم و نتیجه تلاش های مشترک نوسازی مدارس و بنیاد برکت می باشد.
مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه هم گفت: تاکنون 26 مدرسه توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح استان احداث و تحویل آموزش و پرورش شده و ساخت 10 مدرسه دیگر با 34 کلاس درس در دست احداث قرار گرفته و تا پنج ماه دیگر تکمیل و تحویل خواهد شد.
شهرستان سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار