فرماندار روانسر:
فرماندار روانسر گفت: ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان جاودان خواهد ماند، چرا که آرامش امروز مردم ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.
کد خبر: ۲۸۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 24 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، حسین ویسمرادی به مناسبت هفته دولت در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر روانسر با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند، افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهداست گفت: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان جاودان خواهد ماند، چرا که آرامش امروز مردم ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

ویسمرادی امنیت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان و جانبازان دانست و تاکید کرد: همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از میراث بزرگ امام و شهدا اهتمام داشته باشیم.

سید ایوب زارعی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان در جهان سربلند است، اظهار کرد: وظیفه ماست در تمامی ایام سال از خانواده های شاهد و ایثارگر تقدیر کنیم.

در این دیدارها از خانواده جانباز سرافراز ولی کرمی تپه زردی و شهید محمدعباسی دیدار و دلجویی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار