استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با هرگونه تعلل و کم کاری برخورد خواهم کرد.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 24 August 2016

اسدالله رازانی در نشست مشترک دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان با موضوع اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تاکید دولت در اجرای آن اظهار کرد: با وجود برنامه هایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان در نظر گرفته بودیم، اما متاسفانه عملکرد قابل قبولی نداشته ایم و ارزیابی هایی هم که توسط دولت انجام شده همین مسئله را نشان می دهد.

استاندار کرمانشاه افزود: جایگاه ما در پرداخت های مربوط به واحدهای راکد از سرعت لازم برخوردار نیست و جایگاه مناسبی در این خصوص نداریم.

وی گفت: از نزدیک به 1200 پرداختی مربوط به واحدهای راکد که در سراسر کشور انجام گرفته، سهم استان کرمانشاه36 مورد یعنی نزدیک به چهار درصد کشور است که اگر چه نزدیک به میانگین کشوری است، اما با توجه به وضعیت استان کافی و مناسب نیست و باید تلاش های بیشتری برای رسیدن به یک نقطه مطلوب صورت بگیرد.

رازانی افزود: این مسئله نشان می دهد که تعدادی از دستگاه‌ها و بانک‌ها اهمال می‌کنند و تعلل دارند و بعد از این با هرگونه تعلل و کم کاری برخورد خواهم کرد و اگر ادامه یابد، هم با رسانه ها مصاحبه می‌کنم و دستگاه کم کار را به مردم معرفی خواهم کرد و هم به دولت گزارش خواهم داد.

مدیر ارشد استان در ادامه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باید کمک کنند تا از این وضعیت خارج شویم و استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و در این راه از معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی انتظارم بیشتر از دیگران است و باید به گونه ای عمل کنیم و برنامه داشته باشیم که بتوانیم به 10 استان اول کشور برسیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: باید ارزیابی مجددی صورت گیرد که چرا در آمار بانک ها با دستگاه های اجرایی ابهاماتی وجود دارد و باید برای یک برنامه ریزی دقیق و تصمیمات درست تر این ابهامات برطرف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار