مدیر‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:
مدیر‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تعداد مدارس خطرآفرین موجود در استان را حدود 30 درصد دانست و گفت: 15 پروژه آموزشی با 120 کلاس درس و زیر‌بنای 23 هزار مترمربع مهر‌ماه سال‌جاری در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 24 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛مرزبان نظری اظهار داشت: کمبود اعتبار در سه سال ‌گذشته باعث نیمه‌تمام ماندن 48 پروژه شده است.
وی دلیل فرسوده باقی ماندن مدارس استان کرمانشاه را اولویت در ساخت مدارس نیمه‌تمام عنوان و تصریح کرد: 15 پروژه آموزشی با 120 کلاس درس و زیر‌بنای 23 هزار مترمربع مهر‌ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: با شروع طرح تخریب و بازسازی مدارس از سال 85، تاکنون 400 مدرسه در سطح استان تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.
این مسؤول با بیان اینکه بسیاری از مدارس فرسوده استان در انتظار اعتبارات ملی و استانی هستند، بیان کرد: از 3 هزار و 800 فضای آموزشی که در سطح استان کرمانشاه وجود دارد نزدیک به یک‌سوم این فضا‌ها نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاوم‌سازی است که همت مسؤولان کشوری و استانی را می‌طلبد.
نظری تعداد مدارس خطرآفرین موجود در استان کرمانشاه را حدود 30 درصد عنوان کرد و گفت: با جذب اعتبارات ملی و استانی در صدد آن هستیم هر چه زودتر مدارس خطرآفرین و فرسوده را در سطح استان حذف کنیم. 
وی با بیان اینکه در حذف مدارس فرسوده و خطرآفرین، مدارس روستای در اولویت قرار دارند، افزود: در حال‌حاضر در این راستا 29 مدرسه در دست اجرا و انعقاد قرارداد است که تا پنج ماه آینده ساخته و تحویل دانش‌آموزان داده می‌شود.
مدیر‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه به تخریب و ساخت مدرسه مادر در شهر کرمانشاه اشاره و بیان کرد: اسکلت این ساختمان در چهار طبقه آموزشی و با کمک 300 میلیون تومانی خیران زده شده است و اکنون 15 کلاس درسی آن تکمیل شده است که با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار