اخبار کوتاه ورزشی استان کرمانشاه
قهرمانی سنقر و کلیایی در مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی استان، کسب ۹ مدال توسط تیم اعزامی فرزندان کارگر استان به رقابت‌های کشوری و نایب قهرمانی کرمانشاه در مسابقات دوچرخه‌سواری تریال جوان کشور از مهمترین اخبار ورزشی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 24 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه اظهار داشت: رقابت‌های دو ومیدانی نوجوانان قهرمانی استان کرمانشاه با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.
حمیدرضا فردین‌پور افزود: در بخش پسران تیم‌هایی از شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، سنقروکلیایی، صحنه و اسلام‌آباد غرب حضور داشتند و در مواد مختلف دو و میدانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
فردین‌پور با بیان اینکه این رقابت‌ها به میزبانی ورزشگاه آزادی شهرستان کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهرستان سنقروکلیایی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و شهرستان‌های قصرشیرین، کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
وی عنوان کرد: افراز مویدی از شهرستان سنقر و کلیایی، علی قنبری ازکرمانشاه، امیریان از سنقر و کلیایی، محمدجواد صفری از اسلام آبادغرب، شهاب بهرامی از صحنه، فرید سپهری از قصرشیرین، سبحان قزوینه از صحنه و مهدی پرورش از کرمانشاه هشت ورزشکار برتر گروه پسران بودند که نیمه نخست شهریور ماه به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.
فردین‌پور خاطرنشان کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان در بخش دختران نیز به میزبانی ورزشگاه 15 خرداد برگزار شد و در پایان تیم‌های کرمانشاه و قصرشیرین عناوین اول و دوم را به دست آوردند و برترین‌های این دوره از مسابقات در گروه دختران و پسران نیمه نخست شهریور ماه امسال به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در مشهدمقدس اعزام خواهند شد.
کرمانشاه نایب قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری تریال جوان کشور شددر رقابت‌های دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی کشور در رده جوانان 24 رکابزن و 34 رکابزن در رده بزرگسالان در قالب ١٧ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
در کلاس ٢� احمد کریمی از تهران به مقام قهرمانی رسید و پس از آن آرین صیادیان از کرمانشاه به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد و محمد رحمتی از زنجان نیز به عنوان سومی بسنده کرد.9 مدال حاصل اعزام تیم کارگران استان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور کسب پنج طلا، دو نقره و دو برنز حاصل تیم اعزامی او-اسپرت فرزندان کارگر استان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور بود.
این رقابت‌ها در یزد و با شرکت 14 تیم از سراسر کشور طی دو روز برگزار شد و تیم کرمانشاه با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در رقابت‌های تیمی بعد از خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت و چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم تیمی ایستاد.پ
ارسا رستمی در 65 کیلوگرم، سپهر فرامرزی و محمدحسین محمدی در 60 کیلوگرم، محمد سهرابی در 55 کیلوگرم و میثم بهمنی در 78 کیلوگرم پنج مدال طلا، علی عیسی حاج در 50 کیلوگرم و امیر کردمیر 60 کیلوگرم و حسام‌الدین شبانی در 70 کیلوگرم و سجاد شهبازی در 60 کیلوگرم مدال‌های خوش رنگ این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
فرشاد شجری سرپرست تیم اعزامی و میلاد شجری و عرفان خالوندی به عنوان داور همراه تیم اعزامی در این مسابقات بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار