هم‌زمان با هفته دولت
فرماندار کرمانشاه گفت: ۶ طرح صنعتی بزرگ با ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در کرمانشاه آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۲۸۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 24 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛فضل الله رنجبراز بهره‌برداری 6 طرح صنعتی بزرگ و متوسط با 10 میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌های صنعتی که شامل تولید فرومنگز، نیترات پتاسیم و لوله پلی‌اتیلن است زمینه اشتغال‌زایی برای 79 نفر را در شهرستان کرمانشاه ایجاد می‌کند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه 35 طرح عمرانی- خدماتی در قالب طرح‌های آبرسانی به روستاها، آسفالت راه‌های روستایی، ساخت مدرسه و ایجاد مراکز خدمات درمانی در هفته دولت آماده بهره‌‌برداری است گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
رنجبر از اختصاص بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای بهره‌برداری هفت طرح کشاورزی در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌های کشاورزی شامل مرغداری و اجرای سیستم آبیاری بارانی است و زمینه اشتغال‌زایی برای 31 نفر را فراهم می‌‌کند.
وی یکی از کارهای ارزنده دولت را سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگر و جانبازان دانست و گفت: موفقیت‌های ارزنده دولت در عرصه داخلی و خارجی ناشی از پشیبانی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری است و همه مردم و مسئولان باید دولت را در انجام مأموریت‌ها و خدمات‌رسانی بیشتر حمایت و پشتیبانی کنند.
فرماندار کرمانشاه تقویت فضای همدلی دولت و ملت و ارتقای امنیت را برای سرکوب کردن نقشه‌های خبیثانه دشمن ضروری دانست و افزود: همه ما موظف هستیم قدردان امنیت ایجاد شده در کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار