معاون استاندار کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی، عدالت‌محور کردن اقتصاد است و در این زمینه هیچ کاری بهتر از تعاون نیست.
کد خبر: ۲۸۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 24 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،وبه نقل از استانداری کرمانشاه، رضا رحیمی در دومین جلسه توسعه تعاون استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت، گفت: ارباب رجوع بار معنایی بسیار بزرگی دارد و باید به کسانی که به ما مراجعه حواسمان باشد و تلاش کنیم خدمتگزاران مردم باشیم.
وی ادامه داد: مردم اگر در کارهای صورت گرفته اخلاص و پاکی ببینند به سمت کار تعاونی گرایش پیدا می‌کنند.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار تعاونی، گفت: باید ریشه  قرآنی با هم بودن و تعاون را درک کنیم و بدانیم هیچ کاری بالاتر از کار تعاونی و خدماتی نیست، تعاون می‌تواند بخش بزرگی از عقب‌ماندگی‌های استان در اقتصاد، اشتغال و درآمد را حل کند.
وی لازمه موفقیت یک تعاونی را هم‌افزایی اعضای آن دانست و افزود: هر جا یک تعاونی موفق می‌بینید قطعاً هم‌افزایی و مشارکت بالایی در افراد وجود داشته است، باید با دلسوزی کار کرد و نقش هم‌افزایی و با هم بودن را افزایش داد و این نیاز به یک کار فرهنگی دارد.
رحیمی رفع برخی از مشکلات اقتصادی کشور را در اهمیت دادن به تعاون دانست و افزود: باید طرح‌های تعاونی در اولویت قرار بگیرد در این صورت خیلی از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظرفیت‌های زیادی در صنعت فرش، گلیم و صنایع دستی داریم که می‌توانیم با آن خلق ثروت و ایجاد اشتغال کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار