اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
کاهش ۳۸ درصدی وقوع سرقت در اسلام‌آباد غرب، دستگیری ۱۱ سارق در شهرستان کرمانشاه و توقیف ۱۱۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسلام‌آبادغرب از مهمترین اخبار انتظامی استان کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۲۸۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 25 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از کاهش 38 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 43 درصدی دستگیری‌ها در مرداد ماه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا گفت: پلیس شهرستان با رویکرد جامعه محوری، انجام اقدامات انتظامی و تشدید کنترل بر نقاط جرم‌خیز گام‌های اساسی در کنترل سرقت‌های امسال برداشت که با کاهش 38 درصدی سرقت‌ها و افزایش 43 درصدی دستگیری‌ها در مرداد ماه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته را منجر شد.
وی افزود: در مدت مذکور سرقت مغازه صددرصد، خودرو 75 درصد، داخل خودرو 27 درصد،  احشام 88 درصد و سایر سرقت ها 50 درصد کاهش وقوع داشته است
سرتیپ‌نیا عنوان کرد: کشفیات سرقت خودرو دو درصد، اماکن خصوصی 100 درصد و احشام 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
وی این موفقیت را مرهون زحمات و هدایت ستادی و کار اجرایی پلیس های تخصصی و رده های پلیس پیشگیری دانست و گفت: مشارکت شهروندان و نهادها با نیروی انتظامی عامل اساسی در پیشگیری از وقوع جرم به خصوص سرقت است.11 سارق در شهرستان کرمانشاه دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 11 نفر سارق و کشف 24 فقره سرقت در اجرای طرح پیشگیری از سرقت طی 48 ساعت گذشته در سطح انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت، کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه با به کار بستن طرح مذکور موفق به دستگیری 11 نفر سارق و کشف 24 مورد از جمله  13 مورد سرقت خودرو، 6 مورد محتویات خودرو، یک مورد موتورسیکلت، یک مورد وسایل منزل، یک باب مغازه و دو مورد قاپ زنی در 48 ساعت گذشته در سطح شهرستان شدند.
وی افزود: با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی کوچکترین حرکت مشکوکی را مورد بررسی و اقدام لازم را در جهت بالا بردن افزایش و ارتقا امنیت اجتماعی به کار می‌گیریم.
شیرزادی از اقدامات به موقع کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه در دستگیری سارقان و کشف اموال مالباختگان که با رضایت مردم از عملکرد پلیس همراه شده است تشکر کرد.توقیف 118 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسلام‌آباد غربفرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، 118 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شدند.
سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه‌ها، شناسایی و برخورد با مزاحمان و مجرمان طی 48 ساعت گذشته در  شهرستان اسلام‌آبادغرب به اجرا درآمد.
وی با بیان این که طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور عوامل انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در این طرح 30 دستگاه خودرو سواری مزاحم، 52 دستگاه موتورسیکلت مزاحم، 21 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و 15دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.سرتیپ‌نیا با اشاره به اینکه در اجرای این طرح سه دستگاه خودرو سواری سرقتی کشف شد، عنوان کرد: در اجرای این طرح سه نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، شیره تریاک و شیشه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: از اولویت‌های پلیس ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در جهت آسایش و روحی و روانی مردم بوده که به طور جد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار