امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه قصرشیرین گفت: ولایت مداری و حرکت در مسیر دین و اخلاص و اعتقاد دینی مهم ترین شرط مسوولیت در جامعه اسلامی است
کد خبر: ۲۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 25 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی چهارشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ مسوولان قصرشیرین با مردم در محل مسجد غروی این شهرستان که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، افزود: اخلاص در عمل و اجرای احکام دینی در مسوولان و خدمتگذاران انقلاب باید برای مردم مشخص باشد.
وی اظهار کرد: مسوولان باید در جامعه به گونه ای رفتار کنند که خود الگویی برای مردم باشند و رفتارهای دینی آن ها و حضور در برنامه های دولت نمود داشته باشد.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع یک وظیفه شرعی و قانونی است و همه مسوولان و کارکنان دولت باید آن را رعایت کنند زیرا وارثان اصلی این انقلاب مردمی هستند که برای ایجاد و شکل گیری آن خون های زیادی نثار کردند.
امام جمعه قصرشیرین مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر را اخلاق مداری، تعهد به نظام ، تقوا و دین مداری بیان کرد و اظهارداشت: در این زمینه مسوولان باید با بهره گیری از این خصوصیات اخلاقی بتوانند الگوی دیگر کارکنان باشند و باعث جذب و گرایش هرچه بیشتر مردم به نظام دینی شوند.
 حجت الاسلام ملکی ادامه داد: مسوولان در قصرشیرین همراه و همدل هستند و همه برای این نظام اسلامی که پایه های بر مبنای دین و آیه های قرآن است ، تلاش می کنند.
در ادامه این نشست مسوولان شهرستان قصرشیرین به پرسش های مردم این شهرستان مرزی در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان پاسخگو شدند و تجلیل تعدادی از هیات امنای مساجد پایان بخش این آیین بود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق، بیش از 27 هزار تن جمعیت ساکن دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار