فرماندار کنگاور:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: رسانه ها باید با صداقت، دقت و ظرافت تمام، ابعاد و زوایای پنهان اقدام های اساسی و کارهای انجام شده دولت تدبیر و امید را در هفته دولت منعکس کنند.
کد خبر: ۲۸۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 25 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، شریف خسروی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: متاسفانه در هفته دولت به گونه ای باب شده که رسانه ها به سراغ اقدام های شاخص و ملموس دولت می روند در حالی که دولت در همه ی عرصه ها حضوری چشمگیر دارد.
وی اضافه کرد: دستاوردهای دولت تدبیر و امید همانند کوه یخی است که قسمت کوچکی از آن نمایان و بقیه زیر آب پنهان شده و وظیفه رسانه ها ، تلاش برای نشان دادن بخش بزرگ تری از آن است.
فرماندار کنگاور با بیان اینکه رسانه ها در حوزه بیان نقد و انتقاد فضای امروز خود را با دیروز مقایسه کنند، اظهار داشت: یقینا رسانه ها در این دولت فضای بازتری برای انتقاد داشته اند، به این شکل که در این دولت نگاه به فضای رسانه ای متفاوت بوده و رسانه ها هم آزادتر بوده اند.
خسروی در ادامه با اشاره به اینکه دولت برای فضای فرهنگی رویکردی دغدغه محور دارد و چارچوب سلیقه های خارج از قانون را نیز تنظیم کرده است. تصریح کرد: دولت در کنار تشکیل شورای های امر به معروف نگاه ارشادی جامعه را پذیرفه ولی اجازه ی ورود قهری به مداخله جویی ها را نداده است.
فرماندار کنگاور در ادامه به حوزه امنیت در ابعاد داخلی و بین المللی اشاره کرد و افزود: به تازگی در عرصه بین المللی بیشتر از دستاوردهای برجام گفته شده در حالی که ما قبل از برجام مورد بی مهری خیلی از کشورها بودیم و امروز به واسطه برجام مورد احترام و تکریم بسیاری از کشورها قرار گرفتیم.
*تغییر نگاه ترکیه به سوریه قدرت دیپلماسی ایران بود
خسروی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیپلماسی بین المللی و منطقه ای حضوری قدرتمندانه دارد ، ادامه داد: تغییر نگاه چند روز پیش دولت ترکیه نسبت به سوریه قدرت دیپلماسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشید.
وی در ادامه به سخنان وزیر اطلاعات در برنامه نگاه یک تلویزیون اشاره کرد و افزود: اشراف اطلاعاتی دولت ایران اسلامی برای ایجاد امنیت سخت افزاری مردم، فراتر از تصور است.
فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه دولت یازدهم تورم را از بالای 40 درصد به زیر 10 درصد کاهش داده است، یادآور شد: امنیت در سفره های مردم تحقق یافته، به این معنی که التهاب افزایش قیمت ها و نوسانات نرخ بازار کنترل شده است
به گفته خسروی؛ مردم دچار اشتباهاتی شده اند و تصور می کنند که باید قیمت اجناس بازار ارزان شود در حالی که تورم به معنی این است که رشد شتابان قیمت ها کنترل شود.
وی اضافه کرد: در این خصوص وظیفه رسانه هاست که آگاهی بخشی لازم را در جامعه انجام دهند که مردم دچار این گونه اشتباهات نشوند.
فرماندار کنگاور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست رشد اقتصادی تقریبی منهای هفت درصد را به چهار درصد ارتقا بخشد و همچنین بنگاها و واحدهای صنعتی تعطیل را فعال کند و بودجه های نظامی را در راستای افزایش قدرت بازدارندگی نظامی دو برابر کند.
کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار