رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خبرداد:
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی «هنر، حقیقت، نیکخواهی و بردباری» در استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۲۸۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 25 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر؛عباس سروری از برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی «هنر، حقیقت، نیکخواهی و بردباری» در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: این نمایشگاه از روز شنبه ۶ تا ۱۲ شهریور به مدت یک هفته در محل نگارخانه سوره حوزه هنری کرمانشاه دایر خواهد بود.
وی از نمایش ۷۰ اثر از ۱۷ هنرمند نقاش ۴ کشور دنیا در این نمایشگاه بین المللی خبرداد و گفت: این هنرمندان آثار خود را با موضوع «هنر، حقیقت، نیکخواهی و بردباری» در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، ترویج حسنات اخلاقی از طریق هنر و زبان هنر را به عنوان یک زبان تاثیرگذار از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
وی افزود: این نمایشگاه در استان کرمانشاه به همت حوزه هنری استان برپا می شود و تا کنون نیز در ۴۰ شهر از ۲۰ کشور دنیا این آثار به معرض نمایش گذاشته شده اند.
سروری در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه نیز گفت: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ از این نمایشگاه در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان کرمانشاه بازدید به عمل آورند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار