با حضور مسئولان استانی؛
با حضور مسئولان استانی؛ همایش توانبخشی در مرکز توانبخشی "هاجر" کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 25 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، در مرکز توانبخشی هاجر شهرستان کرمانشاه و به همت مدیریت این مرکز و کارگروه تربیت بدنی و ورزش انجمن مددکاران اجتماعی شاخه استان کرمانشاه و با مشارکت اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری و فرمانداری شهرستان کرمانشاه همایشی برگزار گردید.

در این مراسم مسئولین دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان کرمانشاه ،معاونین و مسئولین اداره کل بهزیستی استان ، کارشناسان و مسئولین هیئت ورزشهای همگانی اداره کل تربیت بدنی و شهرداری محترم منطقه 3 وهم چنین کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه حضور داشتند .

در ابتدای این مراسم، دکترعلیرضا سیف الاسلامی ضمن خیر مقدم به مسئولین ومدیران استانی ، گزارش مختصری از وضعیت واقدامات انجام شده و برنامه های آتی مرکز هاجر ارایه کرد.

در ادامه نیز مرتضی کوهی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان نیز در ضرورت نگرش حمایتی و توسعه خدمات اجتماعی به این طیف از بیماران تاکید کرد این استاد دانشگاه در ادامه به اهمیت و جایگاه انجمن مددکاران اجتماعی ایران اشاراتی داشتند.

سالار احمد زاده رئییس کمیسیون ورزش و عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در سخنانی از آمادگی همه جانبه برای توسعه همکاری وحمایت ها از مرکز هاجر خبر داد.

وی کسب رتبه برترکشوری را توسط انجمن مددکاران اجتماعی استان کرمانشاه را مایه مباهات و افتخار برشمرد و از آمادگی این شورا برای هر گونه همکاری با انجمن مددکاران اجتماعی استان خبرداد.

احمدزاده با تشکر از مسئولین مرکز هاجر و برگزارکنندگان این همایش صبحتهای خود را پایان داد.

درحاشیه این همایش مراسم مسابقه طناب کشی، پارچه نویسی و نقاشی و برپایی بازارچه خیریه از دست ساخته های توانخواهان هاجر بصورت همت عالی برگزار گردید.

سالار احمدزاده رییس کمیسیون ورزش وعضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه بصورت افتخاری نیز مسئولیت کار گروه تربیت بدنی و ورزش انجمن مددکاران اجتماعی استان کرمانشاه رابعهده دارند .

گفتنی است که مرکزتوانبخشی هاجرکرمانشاه ویژه بانوان باظرفیت 50 نفرازسال 1386 مشغول خدمت رسانی است .

گزارش: محدثه عزیزی ارشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار