مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه:
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه سراسری خودرو، قطعات و صنایع وابسته در کرمانشاه آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۲۸۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 31 August 2016
به  گزارش تابناک به نقل از فارس؛رضا سلیم‌ساسانی ؛از برگزاری هفتمین نمایشگاه سراسری خودرو، قطعات و صنایع وابسته در کرمانشاه خبر داد.وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا دوازدهم شهریور ماه سال‌جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه دایر است،ادامه داد: 70 شرکت داخلی در نمایشگاه یاد شده حضور یافته‌اند.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مذکور را خودرو، قطعات یدکی خودرو و صنایع وابسته بیان کرد و متذکر شد:نمایشگاه خودرو در شهر کرمانشاه به‌مدت چهار روز آماده بازدید علاقه‌مندان است.
سلیم‌ساسانی ساعت بازدید از این نمایشگاه را هر روز از ساعت 16 الی 21 در روزهای برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و یادآور شد: بازدید برای عموم مردم رایگان است.
این مسؤول فضای در نظر گرفته شده برای برپایی غرفه‌های نمایشگاه را 2 هزار مترمربع برشمرد وخاطرنشان کرد: این نمایشگاه با رویکردی متفاوت برگزار شده است و فروش محصولات شرکت‌های حاضر و اعطای نمایندگی نیز انجام می‌پذیرد.
سلیم‌ساسانی تصریح کرد: حضور شرکت‌هایی از استان‌های تهران، البرز و مشهد در کرمانشاه موجب آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه می‌شود و در جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی این استان موثر خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار