کد خبر: ۲۹۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 06 September 2016






 انتخابات اسفندماه 94 ؛ دراسلام آباد غرب روزهای پرشوری را در صحنه سیاسی این شهرستان رقم؛زد.
از تیترهای ریز و درشت مطبوعات؛ تا میتینگ های انتخاباتی؛همه و همه دست به دست،هم داد. تا مردم طوفان انتخاباتی اسلام آباد غرب؛ رارقم بزنند.و فلاحت پیشه؛ را به عنوان منتخب؛ خود برای سومین بار راهی، خانه ملت؛ کنند.
صدای؛ شور انتخاباتی اسلام آبادی ها با تیترهای خبرگزاریها به وزارتخانه ها کشیده شد. ومنتخب مردم اسلام آباد از پس لرزه های حضورش درخانه ملت؛ به سبب نشرهمین صدا خبر داد.
آن موقع، که تیتر یک خبر آنلاین تصاویر میتینگ فلاحت پیشه را به نمایش، می گذاشت. فلاحت پیشه؛ دست  برتر عملیات روانی انتخابات را از آن خود کرده بود. و با همین پشتوانه قول های زیادی؛ به مردم اسلام آباد غرب داد. قول احیای کارخانه شیشه و خروج اسلام آباد ازبن بست بیکاری؛ که فلاحت پیشه قرارشد. عملیاتی کند.اکنون؛ سه ماه است. که مجلس کارخود راشروع کرده. و فلاحت پیشه؛ از حیث وظایف نمایندگی؛دربعدملی؛خوش درخشیده ولیکن بعدمحلی اقدامات فلاحت پیشه؛کمرنگ است.
جان کلام این یادداشت؛این است. که امروز دیگر وقت؛ آن است. تا فلاحت پیشه؛ با اقدام و عمل شعارهای خود را جامه عمل بپوشاند. چهارسال؛ باچشم برهم زدنی؛میگذرد. و فرصتها چون باد می روند.
اسلام آباد غرب؛ دیگر مهلت آزمون و خطا و فرصت سوزی؛ ندارد. پس جناب فلاحت پیشه بدانید که دیگر وقت اقدام و عمل است. در پایان این یادداشت؛ یادی می کنم. از شهدای والامقام حادثه ترور ریجاب که مظلومانه به شهادت رسیدند.خداوند روح این شهدا را با سیدالشهدا محشور گرداند. والسلام .
سعید قنبری-فعال رسانه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار