رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه مطرح کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تاکنون 591 طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کارشناسی شده تا زمینه تسهیل کارها در سال اقتصاد مقاومتی با کاهش آمار بیکاری در استان کرمانشاه فراهم شود.
کد خبر: ۲۹۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛نعمت‌الله حقیقی ، با اشاره به حل مشکلات صنعتگران این استان در بخش تولید، اظهار داشت: یک‌سری مشکلات صنعتگران در ستاد تسهیل موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته است.
وی بخشی از مشکلات صنعتگران را مربوط به بانک‌ها دانست و گفت: بخش دیگر مشکلات مربوط به بدهی‌های مالیاتی تامین اجتماعی، بحث آب، برق و گاز است که به علت رکودی حاکم بر بازار مسکن، اکثر واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از شناسایی 240 واحد کاملا تعطیل در استان خبر داد و گفت: از یک‌سال پیش تا‌کنون 26 واحد به‌صورت قانونی مشکلات‌ آن‌ها حل شده است و دوباره وارد چرخه اقتصاد شده‌اند.
این مسؤول با بیان اینکه مشکلات برخی از واحدها عملا قابل حل و فصل نیست، بیان کرد: مشکلات این واحد‌های تولیدی مجددا در کارگروه ملی مطرح می‌شود.
حقیقی ادامه داد: استان کرمانشاه از لحاظ تعداد واحدهای کشاورزی، صنعتی و اخذ 154 مورد به بانک‌های عامل، رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی در بین بخش‌های صنعت و معدن سهم بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون 591 طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کارشناسی شده تا زمینه تسهیل کارها در سال اقتصاد مقاومتی با کاهش آمار بیکاری در استان فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار