دبیر فدراسیون کشتی خبر داد
دبیر فدراسیون کشتی گفت: در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور، 200 کشتی‌گیر از 10 استان برتر به مدت چهار روز در دو رشته آزاد و فرنگی در شهرستان اسلام‌آباد غرب با هم رقابت می‌کنند‌.
کد خبر: ۲۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رضا لایق اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد فرنگی جوانان قهرمان کشور همه ساله برای گرامیداشت شهید ریزوندی و شهبازی در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.
دبیر فدراسیون کشور برگزاری این دوره از رقابت‌ها را با حضور 200 ورزشکار از 10 استان برتر کشور خبر داد و گفت: امسال یک مدل خاصی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طراحی شده است.
این مسؤول ادامه داد: 10 تیم برتر سال گذشته در گروه A، در گروه B؛ 10 تیم  مقام دوم و 10 تیم مقام سوم سال قبل نیز در گروه G قرار دارند، لذا بهترین تیم‌ها هم‌اکنون در شهرستان اسلام‌آباد غرب حضور دارند.
لایق با بیان اینکه رقابت‌های کشتی آزاد فرنگی جوانان قهرمان کشور از روز گذشته به مدت چهار روز در اسلام‌آبادغرب برگزار شده است، افزود: کشتی‌گیران در دو رشته آزاد و فرنگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، البته تیم‌ها به مدت دو روز به صورت تیمی با هم مسابقه می‌دهند‌‌.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار