کارگردان بازسازی واقعه غدیر در کرمانشاه :
کارگردان بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب گفت: اگر پیام غدیر درک می شد الان داعش نبود، خاورمیانه درآتش نبود، طالبان و گروهک های تروریستی وجود نداشت و اگر پیام غدیر درک می شد تندروی های وهابیت نبود و تمام جهان در صلح و آرامش بود.
کد خبر: ۲۹۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 22 September 2016



علی احمدیان : آرش منصوری کارگردان بازسازی واقعه غدیر ضمن تبریک عید امامت و ولایت به تمام شیعیان و مسلمانان جهان اظهار کرد: با توفیق الهی برای چهارمین سال متوالی بعنوان کارگردان بازسازی پروژه غدیر در خدمت این برنامه و مردم عزیز هستم.
وی با بیان اینکه برخی چیزها را باید از دشمن یاد بگیریم، افزود: برخی بر روی عقیده اشتباه خود پافشاری می کنند و برای آن می جنگند، در حالیکه ما شیعیان در قبال غدیر وظیفه داریم و بار آن بر دوش ماست.
منصوری تصریح کرد: اگر پیام غدیر درک می شد الان داعش نبود، خاورمیانه درآتش نبود، طالبان و گروهک های تروریستی وجود نداشت و اگر پیام غدیر درک می شد تندروی های وهابیت نبود و تمام جهان در صلح و آرامش بود.
وی افزود: شیعیان و تمام مسلمانان و حتی اهل تسنن در قبال غدیر وظایفی بر عهده برعهده دارند چون تندروی های بر پیکره اسلام و انسانیت آسیب رسانده و همه مسلمانان شیعه و سنی با اتحاد سعی دارند جلوی این تندروی ها را بگیرند و این وظیفه ماست که پیام غدیر را برسانیم.
وی در خصوص گروه بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: سپاه ناحیه اسلام آبادغرب متولی این کار بود.که با همکاری بیش از 100 نفر از بسیجیان فعال پایگاه های مقاومت برادران و خواهران بسیجی شهرستان این کار انجام شد.
آرش منصوری با تاکید بر اینکه باید در عرصه دینی کار فرهنگی صورت بگیرد، گفت: ما دو فرهنگ خوب ایرانی و اسلامی داریم ویک فرهنگ جهانی داریم که باید اینها را با هم پیوند داد و با کمک رسانه های امروزی تربیت فرهنگی نسل جدید را رقم بزنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار