پایگاه خبری پلیس؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 42 مورد سرقت احشام و دستگیری یک نفر سارق در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 22 September 2016





به گزارش تابناک- پایگاه خبری پلیس؛  به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: در پی افزایش وقوع سرقت احشام در سطح استان کرمانشاه و حساسیت این موضوع، پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی مستمر، سارقان را شناسایی کرد.
وی افزود: اعضای این باند سه نفره با استفاده از چندین دستگاه خودروی پژو و سمند در سطح استان کرمانشاه و سایر استان های همجوار، سرقت های متعددی در زمینه احشام مرتکب شده بودند که در این راستا موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به دسترسی نداشتن به آدرس محل اختفای این متهمان، با انجام کارهای اطلاعاتی و اعلام موضوع به پلیس آگاهی شهرستان های تابعه و نیز تحت نظر قرار دادن محورهای مواصلاتی، در نهایت مشخص شد. سر کرده این باند پس از انجام سرقت در یکی از استان های همجوار، در ایست بازرسی شهرستان کنگاور با یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل 10 رأس دام سرقتی، دستگیر و از سوی مقام قضایی راهی زندان شده است.
سردار امان اللهی ادامه داد: با توجه به سابقه دار بودن متهم، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی از زندان تحویل پلیس آگاهی استان شد و در بازجویی های صورت گرفته و ارایه مستندات و تحقیقات جامع توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه این پلیس، به 42 مورد سرقت احشام اعتراف کرد.
وی ارزش احشام مسروقه را دو میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سرقت ها در سطح شهرستان های استان کرمانشاه با همدستی دو سارق دیگر انجام شده که با راهنمایی متهم دستگیر شده، محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند نیز کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار