سرپرست فرمانداری قصرشیرین:
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: پیروزی و ایستادگی کشورمان در مذاکرات با گروه 1+5 و به رسمیت شناساندن حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به برکت اقتدار و امنیت ایران اسلامی و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محل هنگ مرزی قصرشیرین برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های کسانی است که اگر چه در بین ما نیستند اما عزت و آبرو را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
وی اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب توطئه های زیادی علیه ایران طراحی کردند و با ترور مقام های نظام گرفته تا روحانیون سعی کردند به انقلاب ضربه سنگینی وارد کنند.
وی گفت: غائله کردستان، بمب گذاری ها، حوادث طبس و کودتای نوژه از برنامه های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود که با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب و تبعیت محضو مردم از ولایت فقیه، این دسایس شوم بدخواهان نظام ، نقش برآب شد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اظهارداشت: دشمن با تجهیز صدام در جنگ تحمیلی نبردی نابرابر را در سال 59 و در اوایل انقلاب علیه ایران اسلامی آغاز کرد اما جوان های کشورمان با ندای معمار کبیر انقلاب راهی جبهه ها شدند و ماشین جنگی شرق و غرب را متوقف کردند.
تاتار اضافه کرد که دشمن در ابتدا 20 هزار کیلومتر از خاک کشورمان را تصرف کرد تا به خیال خود از خلاء قدرت نظامی یک کشور نوپا استفاده کند اما در این جنگ نابرابر ، رزمندگان اسلام درس استقامت و پایداری را به دنیا نشان آموختند و امروز بر ما وظیفه است که آرمان های انقلاب را به نسل آینده انتقال دهیم.
مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین نیز گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت نظامی در منطقه قرار دارد.
سرهنگ پاسدار رضا الماسی افزود: قدرت نظامی ایران اسلامی یک تبلیغ نیست بلکه این اذعان کارشناسان سیاسی و نظامی دنیاست و امروز موشک های جمهوری اسلامی می تواند همه اهداف مهم دشمنان را هدف قرار دهد.
وی گفت: در صورت وقوع هرگونه درگیری، موشک های دوربرد و نقطه زن جمهوری اسلامی ایران، منطقه را برای دشمنان تبدیل به جهنم خواهد کرد.
در پایان این آیین از فرماندهان نظامی و انتظامی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق، نقطه آغاز و پایان جنگ هشت ساله نابرابر علیه کشورمان بود و مردم این دیار در این دوران طلایی درخشش جانانه ای در دفاع از کیان اسلامی از خود نشان دادند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار