مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن کرمانشاه:
مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه گفت: 900 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سطح استان را برعهده دارند.
کد خبر: ۳۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری روز پنجشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: سرشماری عمومی مسکن و نفوس سال 95 از روز شنبه سوم مهر در استان کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: مرحله اول طرح به صورت اینترنتی و تا 24 مهر ادامه دارد که مردم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.
طهمورث الیاسی ادامه داد: در این سامانه 56 سوال در خصوص تعداد جمعیت خانواری، نوع مسکن مورد استفاده و وضعیت بیمه ای قرار داده شده که همشهریان باید به آن ها پاسخ گویند.مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم طرح نیز از 25 مهر آغاز و تا 25 آبان ادامه پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در این مرحله همکاران ما به درب منازل مردم مراجعه و در صورتی که خانوار در مرحله اول به صورت اینترنتی فرم مربوطه در سایت را پرکرده باشد کد آماری و در غیر این صورت به صورت سوال و جواب اطلاعات لازم را از سرپرست و یا فرد مطلع آن خانواده اخذ می کند.
وی در ادامه به مردم این اطمینان خاطر را داد که تمامی اطلاعات ارایه شده از سوی آن ها محرمانه و در هیچ جایی اعلام نمی شود.
الیاسی ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد بیش از 50 درصد خانوارها به صورت اینترنتی در طرح شرکت کنند، گفت: انشاالله با همکاری و مشارکت خوب هموطنان شاهد اعلام نتایج کلی طرح تا پایان سال باشیم.
وی در پایان گفت: طبق آخرین اعلام سازمان آمار، جمعیت ایران 79 میلیون و 450 هزار نفر و جمعیت استان کرمانشاه در سرشماری سال 90، یک میلیون و 945 هزار نفر بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار