معاون فرماندار روانسر:
معاون فرماندار روانسر گفت: خانواده شهدا و ایثارگران در حساس ترین شرایط کشور با نثار خون عزیزان خود صلابت و اقتدار امروز را برای کشور به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۳۰۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بساطعلی نوری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های دو تن از شهدای گرانقدر شهرستان روانسر افزود: شهادت بالاترین درجه ای است که انسان در نزد پروردگار خویش دارد و شهید به معنای واقعی پاسخ دهنده به ندای خداوند متعال است.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده هایشان در نظام اسلامی تصریح کرد: جامعه اسلامی باید از ایثارگران و خانواده های آنان که بهترین اسوه صبر و مقاومت هستند الگو بگیرد.
معاون فرماندار روانسر خانواده های ایثارگران را اسوه های صبر و استقامت دانست و اظهار داشت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.
نوری اضافه کرد: شهدا و ایثارگران جزء ارزشمندترین ذخیره های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
حسن عبدالهی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان روانسر نیز گفت: وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدردان عزیزانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی گرانبها ترین سرمایه خود را فدا کردند.
در این دیدارها از خانواده های معظم شهیدان علی تفحصی و غلامعلی محمدخانی دیدار و دلجویی شد.همچنین به مناسبت دومین روز ار هفته دفاع مقدس مزار شهدای شهرهای روانسر و شاهو و دهستان حسن آباد در بخش مرکزی روانسر با حضور مردم و مسئولان گلباران و عطرافشانی شد.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار