مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه:
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در پنج ماه سپری شده از امسال هشت هزار و 119 تُن کالا به ارزش 11 میلیون و 434 هزار و 781 دلار از گمرکات این استان وارد کشور شد.
کد خبر: ۳۰۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ خلیل حیدری با بیان اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از 10 کشور وارد می‏شود، افزود: عراق با 6 میلیون و 579 هزار و 492 دلار کالا به وزن چهار هزار و 921 تُن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات کرمانشاه در مدت یادشده به خود اختصاص داده است. 
وی اظهار کرد: در این مدت کشور چین با یک میلیون و 651 هزار دلار و پاکستان با یک میلیون و 134 هزار دلار به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
حیدری گفت: بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرک استان را برنج، ماشین های خردکردن یاسائیدن خاک سنگ معدن، اجزاء و قطعات برای سواری، وانت و تراکتور کشاورزی، باطری سربسته، کاتالیزورهای تقویت شده، انواع U0P0S و آنتی اکسیدان ها اعلام کرد.
استان کرمانشاه با 360 کیلومتر مرز مشترک با 2 بخش کُرد و عرب نشین کشور عراق و داشتن 6 مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار