به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهر کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه دوم مهرماه ساعت 7 و 30 دقیقه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ احمد عبدی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد و اظهار داشت: همایش بزرگ پیاد‌روی خانوادگی در روز جمعه دوم مهرماه ساعت 7 و 30 دقیقه از پارک فدک واقع در فرهنگیان فاز 2 به سمت طاق‌بستان برگزار می‌شود.
به گفته رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهر کرمانشاه، این همایش با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بانک قرض‌الحسنه رسالت، موسسه مالی و اعتباری کوثر، بانک انصار، شهرداری کرمانشاه، هیأت ورزش‌های همگانی کرمانشاه، اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقامت و بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
عبدی با بیان اینکه شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است، ادامه داد: در پایان این همایش پیاده‌رویی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان 30 دستگاه دوچرخه و ده‌ها جوایز نفیس اهدا می‌شود.
این مسؤول هدف اصلی از ورزش همگانی را کسب سلامتی برای همه عنوان و بیان کرد: با ورزش همگانی اعضای خانواده‌ در کنار یکدیگر سلامتی و نشاط را به‌دست می‌آورند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار