مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه مطرح کرد
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: در یک‌سال اخیر 60 درصد پرونده‌های زنان سرپرست خانوار به 13 کلینیک فعال مشاوره مددکاری واگذار شده است که کاهش 15 درصدی این مددجویان را در پی داشته است.
کد خبر: ۳۰۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس، شریفه حق‌شناس اظهار داشت: در کارگروه زنان و خانواده با محوریت توانمند‌سازی‌ زنان سرپرست خانواده بر نقش تعیین‌کننده زنان در پرورش فرزندان و آینده‌سازان مملکت تاکید شد.
وی بر لزوم بازتوانی و توانمند‌سازی زنان سرپرست خانواده برای کاهش وابستگی آن‌ها تاکید و بیان کرد: آموزش‌های پایه لازمه توانمندسازی است و دستگاه‌های ذی‌ربط مانند کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی مسؤول این آموزش‌ها هستند.
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: این نهادها با ارائه آموزش‌های مستمر و به‌روز به زنان سرپرست‌خانوار و کسانی که جویای شغل هستند در راستای کسب، کار و رونق اقتصادی کمک شایانی می‌کنند.
به گفته این مسؤول واگذاری 60 درصد پرونده‌های زنان سرپرست خانوار به 13 کلینیک فعال مشاوره مددکاری کاهش 15 درصدی این مددجویان را در یک‌سال اخیر در پی داشته است.
حق‌شناس افزود: شناسایی و طرح مسائل و مشکلات زنان‌، توسعه مشارکت آنان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، معرفی زنان برتر به جامعه، توانمندسازی زنان و‌... همواره مورد توجه و در دستور کاری است.
وی در بحث توسعه پایدار، مشارکت زنان را در اجرای برنامه‌ها ضروری توصیف کرد و گفت: این فرصت بسیار خوبی است برای زنان جامعه که برای توسعه اقتصادی استان همت و مشارکت خویش را بیش‌ازپیش نشان دهند و در این راستا کمک‌ها به‌صورت جدی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار