امام جمعه کنگاور:
امام جمعه کنگاور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛ این هفته را سند افتخار ملت ایران اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۳۰۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 23 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس سند افتخار ملتی است که با ایستادگی، شجاعت، اقتدار و از جان گذشتگی هرگز زیر بار ظلم و ستم نرفت و گرچه جنگ تمام شده است ولی فرهنگ جبهه و مبارزه تمام شدنی نیست.
وی افزود: ارزش های بی حد و حصر دوران هشت سال جنگ تحمیلی در نوع خود نمونه و بی نظیر است و درس های آموزنده بسیاری را در خود جای داده که باید از این گنج گران بها و مقدس بهره بگیریم.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر موضوع مهم امنیت ملی و قدرت دفاعی تاکید داشتند و معظم له در سالهای اخیر نیز دکترین دفاعی و نظامی را بیان فرمودند.
حجت الاسلام ایوبی گفت: چنانچه کشوری قدرت نظامی و دفاعی نداشته باشد باید به دشمنان امتیاز داده و در مقابل آنان تسلیم شود و به همین دلیل وجود آن جزو ضروریات است. 
وی اظهار داشت: اقتدار دفاعی ایران سبب شده که دشمنان هرگز تصور تهاجم نظامی به آب و خاک آن را به ذهن خود راه ندهند.
خطیب جمعه کنگاور به بازگشایی مدارس و آعاز سال تحصیلی هم اشاره کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور مخاطبان زیادی دارد و باید دانش آموزان را براساس آموزه های دینی و اخلاق اسلامی تربیت کند تا کودکان و نوجوانان از همان سنین پایین با مفاهیم اسلامی آشنا شده و بزرگ شوند.
همزمان با برگزاری نماز جمعه در کنگاور ایستگاه های پاسخگویی به مسایل شرعی و سلامت به نمازگزاران این شهرستان خدمت رسانی کردند.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار