مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه:
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه گفت: افرادی که در مرحله نخست به ثبت نام اینترنتی اقدام کرده اند از جوایز نفیس مرکز آمار و سازمان برنامه و بودجه به عنوان مجری طرح بهره مند می شوند چرا که موجب دقیق ترشدن اطلاعات و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 23 September 2016
به گزارشتابناک به نقل از ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری از سرشماری نفوس و مسکن به عنوان مکمل ترین شیوه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کشور یاد کرد و گفت: براساس همین اطلاعات سیاست گذاری های ملی و استانی انجام می شود.وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95، به دو شیوه اینترنتی و مراجعه حضوری ماموران به درب منازل انجام می شود؛ افزود: نخستین مرحله این طرح فردا سوم مهر ماه آغاز می شود.
وی افزود: نخستین مرحله سرشماری نفوس و مسکن که به صورت اینترنتی است تا 24 مهر ادامه می یابد و در این مدت سرپرست خانوار با مراجعه به سایت، اطلاعات مورد نیاز را وارد می کند.
به گفته رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه، از 25 مهر تا 25 آبان مرحله دوم سرشماری آغاز می شود که در این بخش ماموران با مراجعه حضوری به منازل، اطلاعات مربوط به پرسشنامه نفوس و مسکن را درج می کنند که اگر از قبل اطلاعات به صورت اینترنتی وارد شده باشد تنها کد آماری از سرپرست خانوار خواسته می شود.
**اطلاعات محرمانه باقی می ماند
بختیاری با تاکید بر اینکه اطلاعات وارد شده به این طرح کاملا محرمانه و شخصی باقی می ماند؛ افزود: در این طرح اطلاعاتی همچون نام، شماره ملی، جنس، تاریخ تولد، وضعیت پوشش بیمه ای و سایر اطلاعات شخصی و مسکن از افراد خواسته می شود.
وی اضافه کرد: از مردم می خواهیم که با همکاری لازم یاری رسان ما به عنوان خدمتگزار مردم در تحقق اهدافی که برای طرح تعریف شده باشند.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه افزود: مردم استان می توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام به ستادهای سرشماری نفوس و مسکن در شهرها و شهرستان ها مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار