امام جمعه سنقرو کلیایی:
امام جمعه سنقر و کلیایی با بهره گیری از فرمایش های امام (ره) گفت: در نماز جمعه بایستی به مسائل کلی مسلمانان که منافع جامعه را در بر می گیرد پرداخته شود و پرداختن به خرده ریزها از شان ائمه جمعه خارج است.
کد خبر: ۳۰۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 23 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه امروز سنقر و کلیایی با بیان اینکه مسئولان دولتی بایستی نقدپذیری را ملاک عمل خود قرار دهند؛ گفت: نماز جمعه منبر نظام اسلامی و موضع گیری براساس سیاست های مقام معظم رهبری، نظام و تقویت دولت و دیگر قوای کشور است.
وی دفاع مقدس را به عنوان نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی و مقاومت در سایه تحریم ها و تهدیدها دانست و دکترین دفاعی کشور که در سالهای گذشته از سوی مقام معظم رهبری بیان شده بود تشریح کرد.
امام جمعه سنقر و کلیایی افزود: این دکترین در گام اول با موضوع دفاع همه جانبه، گام دوم شامل دفاع بازدارنده و گام سوم یعنی تهدید در برابر تهدید می باشد و بایستی قدرتی که در دوران دفاع مقدس برای ملت ایران ایجاد شده هر روز افزایش پیدا کند تا دشمن از این اقتدار ترس داشته باشد.
حجت الاسلام صفدری با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در سوم مهر ماه به روش اینترنتی گفت: ارایه آمار و اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بسیار مهم است و مردم برای اجرای هرچه بهتر این سرشماری با ماموران نهایت همکاری را داشته باشند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: مهمترین چیزی که گمشده همه انسانهاست به دست آوردن آرامش است و این موضوع فقط در متن خانواده به صورت کمال پیدا می شود و اگر فرد، مومن و مسلمان باشد و زندگی به سبک اسلامی داشته باشد راحت تر به آرامش خواهد رسید.
امام جمعه سنقر و کلیایی با بهره گیری از سخنان حضرت علی (ع) گفت: آثار تقوی، نورانیت دل، روشن بینی و بصیرت به انسان می دهد و راه عبور از مشکلات را نشان می دهد و کسانی که از دایره دین به تقوی نگاه نمی کنند داشتن تقوی را موجب کاهش آزادی ها می دانند در حالی که انسان با تقوی انسان آزاد از قید و بند و بردگی است.
سنقرو کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار