امام جمعه موقت قصرشیرین:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: هشت سال دفاع مقدس از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که در تاریخ چند هزار ساله کشورمان، برهه ای متمایز به وجود آورده است.
کد خبر: ۳۰۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 23 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: همه قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان در این حماسه جاودان شرکت کردند و افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی رقم زدند که تا ابد زنده و جاوید است.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی شرکت در جنگ نابرابر را به عنوان یک جهاد دانستند و مفاهیمی مانند ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا نظام اسلامی اکنون در اوج عزت و اقتدار باشد.
وی نابودی نظام نوپای انقلاب اسلامی، تسلط یافتن بر خلیج فارس و تحقق خواسته های غرب را دلیل اصلی بروز جنگ هشت ساله به سرکردگی استکبار و رژیم بعثی صدام علیه کشورمان توصیف کرد.
امام جمعه موقت قصرشیرین اضافه کرد که درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام امام خمینی (ره) در کنار تدبر، شجاعت و فداکاری رزمندگان اسلام، حمایت قدرت های استکباری از رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی را بی اثر کرد. 
حجت الاسلام شامحمدی اظهارداشت: جنگ تحمیلی باعث خودکفایی کشورمان در صنایع نظامی شد و نکته قابل توجه این است که دشمن امروز می داند جنگ سخت پایان یافته و براین اساس درصدد فروپاشی نظام اسلامی با به راه انداختن جنگ نرم است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی مانند دوران هشت سال دفاع مقدس، اکنون نیز در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان ایستاده اند و در صحنه جهاد حضور دارند و پیروزی واقعی با کشورمان است. 
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم در روز عید غدیر خم، افزود: سخنان رهبری فصل الخطاب و نصب العین ما است و در همه مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن را برای تحقق عدالت اجتماعی رعایت می کنیم. 
ششم مهر روز خانواده و هفتم مهر روز بزرگداشت سرداران و فرماندهان شهید دفاع مقدس فلاحی، فکوری، نامجو و جهان آرا، دیگر مناسبتی بود که امام جمعه موقت قصرشیرین به آنها اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار