مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان:
پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا - عشایری به مدت سه روز؛ در شهرستان صحنه با حضور استان های همدان، کردستان، ایلام ،لرستان و خوزستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۰۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 24 September 2016




تابناک کرمانشاه- مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی در افتتاحیه پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستاو عشایری غرب کشور  بیان کرد: اساس تغییر وتحول که منجر به توسعه در جوامع می شود فرهنگ است؛ که بدون فرهنگ توسعه همه جانبه شکل نمی گیرد.
ابراهیم رحیمی زنگنه گفت:برگزاری کنگره ملی فرهنگ وهنر روستا- عشایری در غرب کشور نشان دهنده تصمیم وعمل دولت در توسعه فرهنگ روستا- عشایری می باشد؛ که دولت نیز در این زمینه ورود کرده است. 
وی با اشاره به این که تغییر فرهنگی نیازمند آموزش است؛ افزود: حوزه فرهنگ و هنر نیازمند تعامل و گفتگو است،که با آموزش می توان آنرا انتقال داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد در ادامه سخنانش اضافه کرد: در فرهنگ روستا و عشایر در برنامه کلان کشور کم تر توجه شده که به همت کانون مساجد کشور پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر برگزار شده که هدف از برگزاری آن؛ آموزش است؛ که منظور از آموزش، اشتغال آفرینی و کسب مهارت می باشد؛ و مشارکت کارگاه های آموزشی برای توسعه فرهنگ و هنر در روستا و عشایرکه منجر به تحول و افزایش دانش و آگاهی افراد در جامعه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار