قائم مقام ستاد سرشماری کرمانشاه خبر داد
قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه از انجام هماهنگی با ادارات و مدارس برای انجام ثبت‌نام اینترنتی از کارمندان و اولیای دانش‌آموزان در طرح سرشماری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛ مژگان نمکیان طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه را اقدامی مهم و اثرگذار برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برنامه‌ریزان و مسؤولان کشور بیان کرد و گفت: این طرح از 25 مهر ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
نمکیان با بیان اینکه طرح یاد شده یک‌ماه به‌طول می‌انجامد و طی زمان اجرای آن افراد آمارگیر به درب منزل افراد مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: آمارگیران کد آماری یا اطلاعات شهروندان را دریافت می‌کنند.
وی داشتن لباس فرم، کارت شناسایی و همراه داشتن رایانه دستی را مشخصه ماموران آمارگیر عنوان کرد و ادامه داد: افراد در تاریخ سوم تا 24 مهر ماه سال‌جاری می‌توانند به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام و کد 12 رقمی را از طریق پیامک دریافت کنند که در مرحله بعد باید به ماموران آمارگیر تحویل بدهند.
قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه افراد در ثبت‌نام اینترنتی با دریافت کد آماری 12 رقمی، این شماره را به سامانه 300000 ارسال کنند و در این صورت امکان شرکت در قرعه‌کشی و دریافت جوایز نفیس برای شهروندان وجود دارد.
این مسؤول از انجام هماهنگی با ادارات و مدارس برای انجام ثبت‌نام اینترنتی از کارمندان و اولیای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در ثبت‌نام اینترنتی پس از ثبت اطلاعات امکان اصلاح وجود ندارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار