به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از خدمات پزشکی رایگان به مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های دالاهو و ثلاث‌باباجانی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ مسعود قلعه‌سفیدی در کرمانشاه از خدمات پزشکی رایگان به مردم با حضور مسؤولان و پزشکان متخصص به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های دالاهو و ثلاث‌ باباجانی خبر داد.
وی ادامه داد: نوزدهمین و بیستمین طرح مردم‌یاری و بیمارستان صحرایی با همکاری بهداشت غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران، سازمان جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مدت هشت روز در نوبت‌های صبح و عصر در این شهرستان‌ها در حال اجرا است.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به امکانات بیمارستان صحرایی روستای بیداروند شهرستان دالاهو، گفت: در این بیمارستان 32 تخته 16 رشته تخصصی، سه رشته فوق‌تخصصی در کنار پزشکان عمومی و تیم‌های پیراپزشکی برای خدمت به هموطنان فعال هستند.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در این بیمارستان روزانه به پنج‌هزار نفر خدمات ارائه شود، گفت: بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و کارگاه‌های آموزشی در این بیمارستان‌ها برگزار می‌شود.
قلعه‌سفیدی به بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی نیز اشاره و بیان کرد: این بیمارستان در کنار مرکز درمانی شهر تازه‌آباد این شهرستان برپا شده ست و مواردی که در اینجا قابل درمان نباشد برای پیگیری معالجه‌ و بهبود بیماری به مراکز درمانی کرمانشاه ارجاع داده می‌شود.
وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های که با دانشگاه علوم‌پزشکی صورت گرفته است، چهارم مهرماه در درمانگاه‌های دولتی سطح شهر کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویزیت به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار