معاون فرهنگی سپاه کرمانشاه خبر داد
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ بهرام میرزایی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: همایش بزرگ پیاد‌ه‌روی خانوادگی امروز از مسیر پارک فدک واقع در فرهنگیان فاز 2 به‌سمت طاق‌بستان در شهر کرمانشاه انجام گرفت.
این مسؤول با اشاره به اینکه شرکت در همایش مذکور برای عموم مردم آزاد بوده است، متذکر شد: در پایان این همایش پیاده‌رویی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان 30 دستگاه دوچرخه و ده‌ها جوایز نفیس اهدا شد.
میرزایی از همکاری ناحیه مقامت بسیج سپاه، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بانک قرض‌الحسنه رسالت، موسسه مالی و اعتباری کوثر، بانک انصار، شهرداری، هیأت ورزش‌های همگانی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در برگزاری همایش یاد شده خبر داد.معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه هدف از اجرای این مراسم را ترویج فرهنگ ورزش همگانی در راستای ایجاد روحیه نشاط، تعامل و کاهش بیماری‌های ناشی از عدم تحرک در جامعه عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار