مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور:
مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور گفت: خیران این مرکز نیکوکاری طی سه ماه اخیر، بیش از 249 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۳۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ پیمان مرادی افزود: از این میزان کمک های خیران، حدود 40 میلیون ریال کمک های نقدی، 210 میلیون کمک های غیرنقدی و مابقی خدمات رایگانی بوده که در خدمت خانواده های نیازمند قرار داده شده است.
به گفته مرادی، کمک های خیران در راستای تهیه جهیزیه، سفره های اطعام ماه رمضان، نذورات قربانی، تامین هزینه های درمان و هزینه های فرهنگی تحصیلی برای خانوارهای نیازمند نیز صرف شده است. 
مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در راستای واگذاری امور مردم به مردم، تسریع در ارایه خدمات، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش حضور آگاهانه مردم ایجاد شده است.
مرادی، محور قراردادن مساجد، حسینیه ها و محافل مذهبی را از مهمترین عوامل ایجاد مراکز نیکوکاری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اعلام کرد و گفت: تعداد 2 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان کنگاور وجود دارد که در داخل مساجد مستقر می باشند.
مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور محله اسلام آباد از ابتدای پاییز 93 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و به 300 خانوار نیازمند و یتیم خدمت رسانی می کند.
شهرستان تدین و تمدن کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه و دروازه ورودی این استان غربی واقع شده است.












منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار