فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: پنج میلیارد تومان برای تسهیل و تسریع در آبرسانی روستاهای محروم سرفیروز آباد تخصیص داده شد.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ فضل‌الله رنجبر از تخصیص پنج میلیارد تومان برای تسهیل و تسریع در آبرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار با تلاش استاندار کرمانشاه برای برطرف کردن مشکلات خشکسالی و تسهیل و تسریع در آبرسانی به روستاهای بخش سرفیروز آباد که با کمبود آب مواجه هستند، در نظر گرفته شده است.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی 54 روستا در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت سیار آبرسانی می‌شوند، گفت: در بازدیدهایی که در هفته گذشته انجام شد، وضعیت آبرسانی روستاهای سرفیروزآباد با حضور برخی از مسئولان بررسی شد.
رنجبر خشکسالی و کمبود بارش را از دلایل مهم کمبود آب در برخی از مناطق روستایی بخش سرفیروزآباد و سایر بخش‌های شهرستان کرمانشاه دانست و عنوان کرد: در جلساتی که با حضور مدیر عامل آبفای روستایی برگزار شد، تصمیم بر این شد که آبرسانی سیار به روستاهایی که دچار کمبود آب شرب هستند، به سرعت ادامه یابد.
وی افزود: جلساتی نیز با حضور مسئولان استانی در رابطه با وضعیت شکستگی برخی از لوله‌های آبرسانی در مجتمع امام علی(ع)، بخش سرفیروز آباد مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار