مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه:
مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از انجام یک هزار و ۶۴۳ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان کرمانشاهی طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ حجت الله جهانبخشی، از انجام یک هزار و ۶۴۳ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان کرمانشاهی طی شش ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۲۸ عملیات مربوط به آتش سوزی و اطفاء حریق بوده و ۴۱۵ مورد نیز مربوط به عملیات های امداد و نجات است.
مدیرعامل آتش نشانی استان کرمانشاه تصریح کرد: از یک هزار و ۲۲۸ آتش سوزی ۳۳۷ مورد مربوطه به زمین خالی و متروکه و ۲۴۳ مورد مربوط به مزرعه و خرمن است که بیشترین آتش سوزی ها را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: هم چنین از ان تعداد ۱۳۰ مرود مربوط به باغات و پارکها، ۱۱۴ مورد مربوط به منازل مسکونی و ۶۴ مورد مربوط به مرکز زباله و ضایعات بوده است که در رده های بعدی بیشترین اماکن آتش سوزی قرار دارند.
جهانبخشی هم چنین بیشترین علل آتش سوزی را مربوط به بی احتیازی و سهل انگاری با ۳۴۵ مورد دانست و تصریح کرد: از عمده دلایل آتش سوزی می توان به برق با ۱۱۱ مورد و گاز با ۶۱ مورد اشاره کرد و ۴۱۵ مورد از آتش سوزی ها نیز به دلایل مختلف بوده است.
وی در خصوص عملیات های امداد و نجات نیز گفت: از ۴۱۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۱۸۴ مورد مربوط به محبوس شدن در آسانسور، ۷۰ مورد مربوط به دفع حیوانات مزاحم، ۶۰ مورد مربوط به تصادفات و سرنگونی خودرو، ۵۴ مورد مربوط خلاصی از اشایء حلقوی بوده است.
مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از نجات ۴۶۹ نفر طی عملیات های صورت گرفته خبرداد و گفت: در عملیات های فوق ۱۳۲ نفر مجروح و ۲۰ فوتی نیز داشتیم. هم چنین ۵ آتش نشان ما نیز طی این عملیات ها مجروح شده اند.





منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار