رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از پلمب سه باب مغازه قصابی متخلف که اقدام به کشتار غیرمجاز دام می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر احمد امیری بانگار از  پلمب سه باب مغازه قصابی که اقدام به کشتار غیرمجاز  دام در شهرستان جوانرود می کردند خبر داد و اظهار داشت: متصدیان این مغازه ها گوشت و لاشه دام ذبح شده در کنار جاده را در معرض گرد و خاک، دود خودروهای عبوری و گرمای هوا قرار می دادند.
وی ادامه داد: این تخلف بهداشتی افراد علاوه بر کشتار غیرمجاز دام، احتمال انتشار انواع بیماری های قابل انتقال از دام به انسان را افزایش و آویزان کردن لاشه در خارج از یخچال نیز موجب فساد سریع تر گوشت می شد.
به گفته رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود، پلمب این تعداد مغازه متخلف در راستای اجرای طرح ساماندهی کشتارغیرمجاز دام از مسیر جوانرود-بیاشوش صورت گرفت.
امیری تصریح کرد: این مغازه ها که متصدی  آنها موازین بهداشتی دامپزشکی را رعایت نمی کردند نیز در جهت حفظ بهداشت عمومی  و سلامت جامعه با دستور دادستان شهرستان جوانرود پلمب شدند.
این مسئول از شهروندان خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی  100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اطلاع دهند.
رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود تأکید کرد: مردم گوشت مصرفی خود را تنها از مراکز عرضه مجاز که دارای مهر و تأییدیه بهداشتی دامپزشکی است، تهیه و از خرید گوشت دام و طیور که به صورت غیر مجاز و غیر بهداشتی درخارج از کشتارگاه ذبح می شود جداً خوداری  کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار