انتقاد از فرماندار اسلام آبادغرب
متاسفانه فرماندار شهرستان اسلام غرب نتوانسته است تعامل سازنده و مثبتی با مجموعه فعالان اصلاح طلب برقرار نموده و یکی از مهمترین انتقادات به ایشان عدم دفاع از نیروهای اصلاح طلب در درون فرمانداری و نیز خارج از آن است.
کد خبر: ۳۰۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 29 September 2016
تعدادی از کارکنان اصلاح طلب فرمانداری اسلام آباد غرب در دیدار با آقای دکتر  شاحسینی معاون سیاسی استانداری کرمانشاه انتقاد خود را به عملکرد آقای کریمی فرماندار اسلام آباد غرب ارائه داده و توضیحات شفاهی لازم را بیان داشته اند .

http://www.tabnakkermanshah.ir/files/fa/news/1395/7/8/172863_194.jpg
 
متاسفانه فرماندار شهرستان اسلام غرب نتوانسته است تعامل سازنده و مثبتی با مجموعه فعالان اصلاح طلب برقرار نموده و یکی از مهمترین انتقادات به ایشان عدم دفاع از نیروهای اصلاح طلب در درون فرمانداری و نیز خارج از آن است.

‏علاوه بر آن انتصابات چند ماه گذشته نیز نشانگر آنست که اغلب مدیران جدید در دوشهرستان دالاهو و اسلام آباد غرب صرفا تحت سفارش و یا فشار نماینده شهرستان انتصاب یافته اند و برخی از آنان نیز همراه با نماینده محترم عضو فعال ستاد انتخاباتی آقای قالیباف بوده اند و در انتخابات اخیر هم عضو فعال ستاد انتخاباتی نماینده محترم شهرستان بوده اند. سوالی که مطرح میشود این است که چرا فرماندار محترم بعنوان نماینده دولت در شهرستان براحتی چنین انتصاباتی را پذیرفته و با آن همراهی میکند.

نکته مهم دیگر در ارتباط با عملکرد فرماندار اسلام آبادغرب آن است که در طول این مدت نوعی بی تحرکی و عدم نشاط در حوزه های اقتصادی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی بر فضای شهرستان حاکم بوده وتحرک و پیشر فت  قابل ملاحضه ای در سطح شهرستان هم دیده نشده است.

جدایی از این مسائل، همانگونه که پیش تر سایت کرمانشاه دیلی در مطلبی تحت عنوان ( اینجا کلیک کنید : در باب برکناری بخشداران حمیل و گهواره/تفاوت فرمانداران اسلام آباد و دالاهو/عامل برکناری از کجا بود؟) از عدم حمایت فرماندار اسلام آبادغرب از نیروهای اصلاح طلب شهرستان گلایه کرده بود

باید دانست که افشین کریمی زمانی دبیر حزب جبهه مشارکت استان ایلام بود که با ژست و دایه اصلاح طلبی!! و روشن فکری! علاوه بر حمایت از برخی از سیاسیون حاشیه دار، مقاله های تند و تیزی در نشریات ارائه میداد، اما حال چه شده با تغییرات 180 درجه ای علاوه بر عدم حمایت از نیروهای شاخص اصلاح طلب شهرستان اسلام آبادغرب، حتی آب به آسیاب قالیبابان و نیروهای رقیب دولت می ریزد؟ شاید چون قبلا کریمی پست و مسئولیتی در حد فرمانداری دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه نداشته است که چنین قلم هایی را روانه نشریات کرده بود

آقای کریمی باید بداند زمانی که تنها گزینه پیشنهادی و البته تحمیلی وقت بود ،رسانه های اصولگرا حملات و انتقادات شدیدی را نسبت به ایشان داشتند که در زیر چند نمونه از آن را با ذکر لینک انتشار می دهیم:

مرصادنیوز : امضا کننده ایلامی نامه "خروج از حاکمیت" فرماندار اسلام آباد غرب شد/ قشون کشی تندروهای غیر بومی برای سربریدن وعده های اعتدال

مرصاد نیوز : از آرزو برای باز تولید اکبرگنجی ها تا تحریک مردم برای مواجهه با ارکان نظام + سند

دانا : از آرزو برای باز تولید اکبرگنجی ها تا تحریک مردم برای مواجهه با ارکان نظام + سند

اسلام آبادخبر "که اخیرا از حامیان فرماندار شده است !! افشین کریمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب منصوب می شود

مرصادنیوز : سونامی تغییر مدیران اسلام آبادغرب و دالاهو با با رفتن کرم محمدی اتفاق می افتد!

و جالب تر سایت های ایلامی و همشهری فرماندار از جمله ایلام بیدار :

ایلام بیدار: گزینه غیر بومی نمی خواهیم؛کریمی بدون هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان منصوب شده است

ایلام بیدار :رئیس حزب منحله مشارکت ایلام فرماندار اسلام آباد می شود

ایلام پویا : تاملی بر انتصاب افشین کریمی به عنوان سرپرست امور روستایی استانداری ایلام/ قاسم جانی

پس از این حملات سیاسیون اصلاح طلب شهرستان اسلام آبادغرب که حتی آقای کریمی را ندیده بوند و تنها عکس ایشان را از سایت ها دیده بودند ،چشم بسته از ایشان در مقابل حملات اصولگرایان حمایت قاطع نمودند تنها بدلیل اینکه شنیده بودند ایشان خط و مشی اصلاح طلبی! دارد که متن این بیانه را در این لینک میبینید (کلیک کنید : حمایت قاطع اصلاح طلبان اسلام آبادغرب از انتصاب آقای افشین کریمی)

اما با توجه به عملکرد آقای کریمی اکثر حمایت کنندگان از ایشان حال پشیمان هستند

و سوال پایانی

جناب آقای افشین کریمی، فرماندار محترم شهرستان اسلام آبادغرب، آیا هزینه حمایت شما از نیروهای اصلاح طلب انقلابی، مومن، دلسوز و شاخص اسلام آبادغرب از اکبر گنجی ها و مهاجرانی های  بی بی سی نشین بیشتر است؟ یا اینکه خدایی نکرده از گنجی ها به قالیبافی ها رسیده اید؟

ضمن آرزوی موفقیت ، امیدواریم آقای افشین کریمی به سرنوشت آقای کرم محمدی در اسلام آبادغرب دچار نشوند


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار