رییس هیات کشتی استان کرمانشاه خبرداد
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه، از انتخاب یدالله محبی به عنوان پهلوان اول شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 01 October 2016

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه، از انتخاب یدالله محبی به عنوان پهلوان اول شهر کرمانشاه خبر داد.

محمدحسین محبی اظهار کرد: مرحله فینال مسابقات کشتی پهلوانی کرمانشاه در پنج وزن روز گذشته در زورخانه رو باز طاق بستان کرمانشاه برگزار شد و محبی با کسب عنوان قهرمانی وزن به اضافه 90 کیلوگرم برای سومین بار متوالی عنوان پهلوان شهر را به خود اختصاص داد.
وی افزود: مسابقات در اوزان 60، 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم با حضور نزدیک به 40 کشتی گیر کرمانشاهی برگزار شد.
محبی خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم فردین شکری، در وزن 70 کیلوگرم مجید یوسفوند، در وزن 80 کیلوگرم فرهاد غزنوی و در وزن 90 کیلوگرم اشکان نیکونژاد عنوان های قهرمانی را از آن خود کردند.
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز یدالله محبی با کسب عنوان قهرمانی عنوان پهلوان اول شهر کرمانشاه را به خود اختصاص داد.
وی با بیان اینکه این مسابقات با کمک شهرداری و شورای شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: به نفرات اول هر وزن مبلغ پنج میلیون ریال و به نفر اول وزن به اضافه 90 کیلوگرم مبلغ 10 میلیون ریال جایزه داده شد.
محبی خاطرنشان کرد: جایزه ویژه این مسابقات نیز پرداخت حقوق ماهیانه 10 میلیون ریال به مدت یکسال بود که نصیب یدالله محبی شد.
یدالله محبی دارنده مدال نقره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی است و به تازگی نیز به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان ایران دعوت شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار