مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی، از نظارت اکیپ‌های دامپزشکی در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی خبر داد و گفت: 2 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی طی چند روز گذشته در تبریز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۱۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 10 October 2016
امیرحسین بهداد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان، از تشدید نظارت‌های اکیپ‌های دامپزشکی بر ذبح دام‌های نذری طی روزهای عاشورا و تاسوعا به منظور تامین بهداشت و سلامت جامعه خبر داد.

وی افزود: بازرسان بهداشتی این اداره کل، در قالب 47 اکیپ ثابت و سیار آماده خدمات رسانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بوده و مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری شماره تلفن 1512 اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستان ها خدمات رایگان نظارت بهداشتی بر ذبح دام‌های نذری دریافت کنند.

بهداد در ادامه از کشف، ضبط و معدوم‌سازی 2 تن فراورده خام دامی غیربهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی طی چند روز گذشته خبر داد و افزود: همزمان با آغاز طرح تشدید ایام محرم همکاران نظارتی ما توانستند این مقدار فرآورده خام دامی غیر بهداشتی را از مراکز عرضه کشف و ضبط کنند که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی و در حضور نماینده دادستان شهرستان تبریز عملیات معدوم صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :