سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هرسین روز دوشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان معرفی شد.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در این مراسم که در سرسرای جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد، با تقدیر از زحمات شهاب ابدالی مدیر سابق، اصغر شهبازی به عنوان مدیر جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اینن شهرستان معرفی شد.
در این جلسه امیر شاه آبادی سرپرست فرمانداری هرسین گفت: مسوولیت در نظام اسلامی به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمت، تلاش، ایجاد وحدت، تفکر و خلاقیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس و دولت است.
وی افزود: اکثر جمعیت فعال بیکار هرسین، فاقد مهارت فنی و شغلی هستند و انتظار می رود در صیانت از نیروی کار آموزش مهارتهای فنی در اولویت اول ادارات مرتبط از جمله ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.
شاه آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هرسین یکی از شهرهای صنعتی و مهم استان محسوب می شود حفظ توازن بین متقاضیان کار و ایجاد اشتغال در شهرستان امر بسیار مهم و جدی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
امین الله سلیمانی معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: تکریم، تعظیم و احترام مردم از وظایف مهم خدمتگزاران نظام مقدس در هرپست و مقامی است که با توجه به فراوانی ارباب رجوع در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می رود به این مهم توجه ویژه شود.
وی افزود: امروز اولویت کاری و مهمترین دغدغه اصلی دولت در استان بحث اشتغال است و این مهم تنها با تدوین برنامه ها توسط مسوولان و با مشارکت مردم مرتفع خواهد شد.
سلیمانی در پایان ضمن قدردانی از زحمات ابدالی رییس سابق اداره کار و رفاه اجتماعی هرسین، گفت: انتظار می رود شهبازی سرپرست جدید نیز با جدیت و اهتمام در کار، هماهنگی لازم با فرماندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در جهت حفظ اشتغال موجود و ایجاد مشاغل جدید با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در شهرستان را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار