اخبار کوتاه پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو، اماکن خصوصی و احشام و کشف ۱۸ مورد سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 13 October 2016

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت قطعات داخل خودرو منازل مسکونی و احشام در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه، کلانتری ۱۳ فردوسی و پاسگاه سراب نیلوفر ۴ نفر از سارقان سابقه دار این شهرستان که تحت تعقیب بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی اظهار داشت: در بازجویی های صورت گرفته متهمان به ۱۸ مورد سرقت اعتراف کردند، که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

 
 کشف محموله بزرگ شیشه و بلور قاچاق در استان کرمانشاه
 
  فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف محموله بزرگ شیشه و بلور قاچاق در این شهرستان و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.


سرهنگ "حسین براری" گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر استفاده ماهرانه برخی از افراد سودجو و فرصت طلب از برگه گمرکی جعلی و واردکردن اجناس و کالای قاچاق از نقاط مرزی به داخل کشور، ماموران این انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی ایستگاه شهید زنگنه حین بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایویکو به رانندگی شخصی با هویت معلوم در محور کرمانشاه- همدان مسیر دو راهی نهاوند، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودروی مذکور محموله بزرگی از شیشه و بلور با بیش از ۳ هزار قطعه و به ارزشی بالغ بر سه میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: استان کرمانشاه به واسطه مرز طولانی با کشور عراق، یکی از مبادی مهم ورود کالای قاچاق به داخل کشور است که نیروی انتظامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته است و از هیچ کوششی در این راستا فروگذاری نخواهد کرد.

کشف ۲۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" عنوان کرد: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر اینکه مقادیر زیادی کالای دخانی از طریق معابر غیر مجاز استان کردستان به داخل شهرستان کامیاران وارد و دپو شده است تا در فرصت مناسب به وسیله خودروهای تیزرو به سایر استان های کشور انتقال داده شود، پس از بررسی صحت و سقم خبر موضوع در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرارگرفت.

وی افزود: در همین راستا اکیپی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت غیر محسوس به محور میانراهان اعزام شدند و پس از چندین ساعت تحت نظر قرار دادن خودروهای عبوری نهایتاً یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که به وسیله یک دسیتگاه سمند حمایت می شد که قبلا با کار اطلاعاتی شناسایی شده بود رویت گردید.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو ۴۰۵ فرمان ایست دادند اما راننده بدون توجه به ایست و هشدار ماموران با سرعت سرسام آوری قصد فرار از دست پلیس داشت که با استفاده از موانع بازدارنده خودرو متوقف شد.

سرهنگ امیری گفت در بازرسی از از خودروی حامل بار قاچاق، ۲۲۲ هزار نخ سیگار به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد

 
 دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو با ۹ مورد سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری ۲ نفر سارق قطعات خودرو با ۹ مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت هنگام گشت زنی به ۲ نفر با هویت معلوم، مشکوک شدند که پس از دلالت افراد مذکور به کلانتری و انجام بازجویی های فنی و تخصصی،   به ۹ مورد سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از اعتراف به ۹ مورد سرقت قطعات خودرو  با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار