رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری کرمانشاه:
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: مردم باید آگاهی خود از پروازهای چارتری را افزایش دهند.
کد خبر: ۳۱۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 14 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد کاویانی مقدم در این باره اظهارکرد: در حال حاضر بیشتر پروازهای کشور به صورت چارتر انجام می شود و از آنجایی که اغلب مردم با قوانین چارتری آشنایی کاملی ندارند، مشکلاتی برایشان پیش می آید که در نهایت موجب نارضایتی آنها می شود.

 

وی افزود: شرکت های هواپیمایی غالبا صندلی‌های پرواز خود را پیش فروش می کنند و از سوی دیگر آژانس های بزرگ آنها را پیش خرید می کنند و در این بین قیمت ها هم بستگی به میزان عرضه و تقاضا مردم دارد، لذا هرگز قیمت ها ثابت نمی ماند.

 

کاویانی مقدم خاطرنشان کرد: در این بین چون بسیاری از مردم از این قوانین مطلع نیستند، شناور بودن قیمت ها را نمی توانند درک کنند.

 

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: به عنوان مثال قیمت ثابت پرواز کرمانشاه – مشهد 285 هزار تومان است اما از آنجایی که اغلب پروازهای کرمانشاه – مشهد چارتری هستند قیمت بلیط این پروازها هرگز ثابت نمی ماند و از 90 هزار تومان تا 320 هزار تومان هم بستگی به میزان عرضه و تقاضا بالا و پایین می شود.

 

وی تصریح کرد: انتظار این است که مردم با کسب آگاهی لازم از قوانین پروازهای چارتی، دید بازتری نسبت به قیمت ها داشته باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار